معتبرترین برندهای کانادا به انتخاب مردم
به گزارش وبلاگ آراسا، بر اساس یک رتبه بندی نو از معتبرترین برندهای کانادا در سال 2022، کانادایی ها فروشگاه هایی مانند Costco و Shoppers را دوست دارند، اما اعتماد کمتری به خطوط هوایی Canuck و مارک های مواد غذایی بسته بندی شده دارند.

به گزارش وبلاگ آراسا و به نقل از Narcity، نتایج این رتبه بندی، اعتماد مصرف نمایندگان به حدود 400 برند ملی را دربرمی گیرد و ارزیابی می نماید که کانادایی ها تا چه میزان به شرکت هایی که نام آشنا هستند اعتماد دارند.
برای ایجاد رتبه بندی، این تحقیق تجربه های مصرف نمایندگان کانادایی از قابلیت هایی چون اعتماد، اصالت، ارزش ها و مسئولیت اجتماعی آن برند و موارد دیگر را در نظر می گیرد.
جدیدترین مطالب
قیمت بنزین غافلگیرتان می نماید
رکورد تاریخی قیمت بنزین در اتاوا و راننده های عصبانی
ارتباط میان رژیم لاغری و احساس عصبانیت
این گزارش نشان داد که شرکت هایی مانند Costco، Lego، Home Hardware، Dyson، Shoppers Drug Mart و Presidents Choice جزو بهترین برندهای معتبر برای عموم مردم کانادا هستند.
انجمن اتومبیل کانادا (CAA) برای سومین بار متوالی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و پس از آن Band-Aid در جایگاه دوم قرار گرفته است.
بعلاوه شرکت هایی مثل Bose، Presidents Choice، Dyson، Interac و Mountain Equipment Company (MEC) جزو 10 برند برتر قرار دارند.
در حالی که برندهای اصلی مواد غذایی بسته بندی شده مانند Kelloggs، Presidents Choice و Quaker Oats در لیست سال 2021 در جایگاه بالایی قرار داشتند، اما هر دوی آنها در امسال به شدت افت نموده اند.
Quaker Oats از رتبه هفتم به رتبه 43 سقوط کرد، در حالی که امتیاز اعتماد Kellogg از رتبه 19 به رتبه 271 سقوط کرد.
نتایج این گزارش بعلاوه نشان داد که اعتماد به خطوط هوایی کانادایی در حال کاهش است و شرکت هایی مانند WestJet و Air Canada نتوانسته اند اعتماد کامل مصرف نمایندگان کانادایی را در چند سال گذشته به دست آورند.
کسب و کارهای معروف کانادایی، مانند Tim Hortons، Canadian Tire، Macleans و McCain Foods نتوانستند در جمع 10 برند برتر کشور قرار بگیرند.
از نظر رفتار با کارمندان، شرکت هایی مانند Costco، Canada Post، IKEA، Home Hardware و VIA Rail بهترین ها بودند.
از طرف دیگر، شرکت هایی مانند KFC، Taco Bell، Walmart، DoorDash، Uber و Amazon امتیاز منفی کسب کردند.
در مجموع، طبق این گزارش، کانادایی ها از نحوه ارتباط یک برند با مصرف نمایندگان و کارمندان کاملا مطلع اند و اگر احساس نمایند یک برند دیگر با ارزش هایشان همخوانی ندارد، به سادگی آن را جایگزین می نمایند.
منبع: خبرکانادا