الکترونیک آرتز: فروش بتلفیلد 2042 ناامیدکننده بوده است

به گزارش وبلاگ آراسا، در جریان گزارش اقتصادی الکترونیک آرتز برای سه ماهه سوم سال اقتصادی، اندرو ویلسون، مدیرعامل این شرکت، به فروش ناامیدکننده بازی بتلفیلد 2042 اشاره نمود.

الکترونیک آرتز: فروش بتلفیلد 2042 ناامیدکننده بوده است

در گزارش نتایج سه ماهه اخیر، EA در ابتدا جزئیات بسیار کمی درباره عملکرد این عنوان ارائه کرد اما در طول گفت وگوی بعد از گزارش اقتصادی (که به وسیله Seeking Alpha رونویسی شد) ویلسون اعتراف کرد که این بازی عرضه بدی را تجربه نموده است. او گفت: ما در سه ماهه سوم با چالشی رو به رو شدیم زیرا عرضه بتلفیلد 2042 انتظارات را برآورده نکرد. بتلفیلد 2042 همواره یک بازی جاه طلبانه بود و تیم های ما برای نوآوری در ابعاد مختلف از جمله نبردهای در مقیاس بزرگ و نبردهای 128 نفره، حالت های تازه، گیم پلی پویا تازه و موارد دیگر کوشش کردند. توسعه این بازی با تیم هایی از شرکت ما که نزدیک به دو سال از خانه کار می کردند، در نهایت چالش برانگیز بود.

او به مسائل پیش بینی نشده عملکرد اجرایی این عنوان و بعلاوه بعضی از تصمیمات طراحی اشاره نمود که با همه سلیقه ها مطابقت نداشت. ویلسون ادامه داد که Battlefield 2042 در هفته های آینده به روزرسانی می گردد و اضافه نمود که فصل اول محتوای زنده آن در اوایل تابستان 2022 عرضه خواهد شد.

بلیک یورگنسن، مدیر اقتصادی این شرکت هم به عرضه سخت و بد بتلفیلد 2042 اشاره نمود و بعلاوه فروش آن را ناامیدکننده دانست. او بیان نمود: ما متعهد به تغییر بتلفیلد 2042 و ایجاد یک سرویس زنده پایدار هستیم، حتی اگر بعضی از اقداماتی که انجام می دهیم، مانند انتقال فصل اول به سال اقتصادی 2023، در کوتاه مدت بر سود خالص تأثیر بگذارد.

وقتی از یورگنسن از اندازه دقیق فروش بتلفیلد پرسیده شد، او از پاسخ به این سؤال طفره رفت و بیان نمود: ما از دادن به روزرسانی در این رابطه فعلا خودداری می کنیم. به خاطر داشته باشید که بتلفیلد چیزی کمتر از 10 درصد عایدی ما را شامل می گردد. ما از چیزی که انتظار داشتیم، نسخه های کمتری فروختیم.

در این گفت وگو بعلاوه از رهبران EA درباره جاه طلبی های آن ها در فضای ان اف تی (NFT) سؤال شد. اواخر سال گذشته، این شرکت علاقه خود را به کاوش در زمینه توکن های غیرقابل معاوضه به ویژه برای بازی فیفا ابراز نموده بود. ویلسون گفت که این شرکت در حال آنالیز راه هایی است که هواداران بتوانند از نظر فرهنگی بتوانند بیشتر با این برند درگیر شوند.

ویلسون درباره این موضوع به محتوای فراوری شده به وسیله کاربران اشاره نمود که در طول سال های زیادی در مرکز بعضی از بازی های این شرکت از جمله سیمز و بخش آلتیمت تیم بازی فیفا قرار گرفته است و تکرار کرد که این موضوع در آینده بخش بسیار مهمی از EA خواهد بود. با این حال، سخن او به ویژه درباره NFT محتاطانه بود و بیان نمود که در این مرحله مخاطب هنوز مشتاق آن نیست.

او گفت: در حال حاضر ما در حال ساخت فناوری هستیم، ما در حال ایجاد اعتبار هستیم، ما در حال ساخت دارایی هایی هستیم که آن را به جامعه هواداران در سراسر دنیا ارائه می دهیم و شاهد استفاده عالی از آن هستیم. اگر فرصتی برای خرید در آینده وجود داشت، ما آشکارا به آن نگاه می کنیم اما در این مقطع فعلا چیزی وجود ندارد.

او سخنان خود را این گونه ادامه داد: من معتقدم که قابلیت جمع آوری و کسب کردن همچنان بخش مهمی از صنعت ما و بازی ها و تجربیاتی است که به بازیکنان خود ارائه می دهیم. آیا این بخشی از NFT و بلاک چین خواهد بود؟ خوب، این را باید در آینده دید. من فکر می کنم طرز فکر ما این است که می خواهیم برترین تجربه ممکن را برای بازیکن ارائه دهیم. بنابراین ما آن را در طول زمان ارزیابی خواهیم کرد اما در حال حاضر، این چیزی نیست که ما سخت برای آن پافشاری کنیم.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتز: فروش بتلفیلد 2042 ناامیدکننده بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز: فروش بتلفیلد 2042 ناامیدکننده بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید