نشست خبری ژاکت، معرفی هیرو باکس محصول تازه ژاکت با رونمایی از ژاکت نکست

به گزارش وبلاگ آراسا، اولین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول نو ژاکت با رونمایی از ژاکت نکست در روز سه شنبه 15 اسفندماه 1402 با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران زیست بوم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه برگزار گشت.

نشست خبری ژاکت، معرفی هیرو باکس محصول تازه ژاکت با رونمایی از ژاکت نکست

لینک خبر در وبسایت ژاکت:

https://www.zhaket.com/blog/conference-zhaket-next/

نشست خبری معرفی هیروباکس محصول تازه ژاکت با رونمایی از ژاکت نکست روز سه شنبه 15 اسفندماه 1402 با سخنرانی آقای وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت و آقای امیر عصاری (مدیر توسعه کسب و کار و عضو هیئت مدیره ژاکت) در دو بخش مسیر رشد و توسعه ژاکِت از ابتدا تا امروز با سخنرانی آقای وحید بهرامیان (مدیر عامل ژاکت) و معرفی ژاکت نکست و معرفی محصول تازه ژاکت، هیرو باکس با سخنرانی آقای امیر عصاری (مدیر توسعه کسب و کار ژاکت) برگزار شد و راهبری این نشست بر عهده جناب آقای آرش پارساپور فعال حوزه رسانه بود. بعلاوه در این مراسم آقای علی حاجی محمدی موسس ژاکت و بسیاری از مدیران و فعالان زیست بوم استارتاپی و وبلاگ آراسا رسانه ای و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه در نشست خبری ژاکت حضور داشتند.

آنچه در ادامه درباره موضوع نشست خبری ژاکت خواهید خواند:

در بخش اول نشست خبری وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت به آنالیز روند رشد ژاکت از سال 1393 تا 1402 و نگاه مجموعه به آینده کسب و کار و بیان منظره ژاکت که در پی داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال هست پرداخته است و بیان اینکه این هدف چگونه منجر به شکل گیری دپارتمان توسعه کسب و کار ژاکت نکست شده است.

بعضی از دستاوردهای ژاکت:

  • ارائه خدمات به بیش از 300 هزار کاربر فعال در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی
  • ایجاد اشتغال و عایدیزایی برای بیش از 100 نفر نیروی متخصص به طور مستقیم و غیر مستقیم و ایجاد عایدی مولد برای بیش از 1500 توسعه دهنده وردپرس در سراسر کشور ایران
  • منتخب 3 دوره جشنواره وب ایران به عنوان برترین مارکت اینترنتی ایران در سال های 95 و 96 و 97
  • برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین مانند: وردپرس سامیت، دوسامیت، ژاکت دی، ویژن و …
  • حمایت و خلق ارزش در وردپرس فارسی با یاری به توسعه بیش از 1000 محصول ایرانی وردپرسی منتشر شده در ژاکِت
  • راه اندازی و توسعه ژاکت سرویس به عنوان بازار خدمات آنلاین
  • راه اندازی و توسعه ژاکت آموزشگاه به عنوان ارائه دهنده آموزش های مهارت محور و کاربردی در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی
  • ایجاد بستر ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارژاکت نکست با دو موضوع اصلی خود یعنی تکمیل سبد محصولات ژاکت و سرمایه گذاری در حوزه های مرتبط فعالیت خود را از سال 1401 شروع کرد.

و در بخش دوم نشست خبری آقای امیر عصاری مدیر توسعه کسب و کار ژاکت به معرفی ژاکت نکست پرداخت و اینکه چطور در این مسیر ایده ها و کسب و کارهای مختلفی جهت توسعه بازار ژاکت آنالیز شد و در این بین دو محصول کپی بن و هیروباکس خروجی توسعه ها و سرمایه گذاری ژاکت طی این دو سال بوده است.

کپی بن یک سرویس کاملا آنلاین یون کیوب انکدر (ioncube encoder) جهت رمزنگاری کدهای توسعه داده شده برنامه نویسان است که بیشتر با رویکرد پاسخ به احتیاج توسعه دهندگان ژاکت ایجاد شده است.

معرفی هیروباکس:

با هیروباکس، بدون محدودیت می توانید به منابع فایل های گرافیکی جهان، به صرفه و سریع دسترسی داشته باشید. به طور مثال دسترسی به منابع و فایل های پرمیوم سرویس های معتبری از جمله: فری پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک، Ui8.net، یلو ایمیج، Uplabs و … به وسیله هیروباکس به راحتی و با تعرفه بسیار به صرفه و سریع امکان پذیر است. در مجموع تا به امروز هیروباکس توانسته است طی مدتی که به وسیله ژاکت نکست جذب سرمایه نموده، نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و به بیش از 13،000 کاربر فعال خود، حدود یک میلیون و پانصد هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه ای، وکتور، ui kit، ویدئو، موزیک و … را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

نحوه جذب سرمایه هیروباکس از ژاکت نکست و پیوستن به ژاکت:

آقای عصاری در ادامه اضافه نمود: ژاکت پس از موفقیت خود در راه اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب، در پی راه اندازی بستری برای طراحان دیجیتال بود که از این رو دومین رسالت واحد ژاکت نکست راه اندازی یا سرمایه گذاری در این حوزه انتخاب شد که در بین آنالیز سرویس های مختلف، پلتفرم هیروباکس که در سال 1401 راه اندازی شده بود مورد توجه نهاده شد و بعد از آنالیز های دقیق و مذاکره با فاندرهای اصلی این محصول، پیشنهاد سرمایه گذاری و توسعه محصول از سمت دپارتمان ژاکت نکست ارائه شد و در نهایت هیروباکس، با ارزش گذاری 8 میلیارد تومانی به مجموعه ژاکت پیوست.

چگونه از ژاکت نکست جذب سرمایه کنیم؟

هم اکنون دپارتمان ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه گذاری مجموعه ژاکت پتانسیل لازم برای پذیرش ایده های قابل سرمایه گذاری در حوزه های وردپرس، سوشال کامرس، هوش مصنوعی، فین تک، سامانه معاملاتی و… را دارد. و در دو مرحله بذری (Seed-Stage) و مرحله اولیه (Early-Stage) اقدام به سرمایه گذاری می نماید و متقاضیان میتوانند به وسیله آدرس صفحه next.zhaket.com پروپوزال و ایده را برای آنالیز ثبت کنند.تصویر دسته جمعی انتها نشست خبری ژاکت:

برای مشاهده سایر تصاویر نشست خبری ژاکت بر روی لینک کلیک کنید.

منبع: مجله شنبه

به "نشست خبری ژاکت، معرفی هیرو باکس محصول تازه ژاکت با رونمایی از ژاکت نکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست خبری ژاکت، معرفی هیرو باکس محصول تازه ژاکت با رونمایی از ژاکت نکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید